Главная
Федерация Лао-Тай, г.Киев

Европейская федерация “Лао-Тай” (г. Киев)

Наша совместная работа Bikinika.com.ua

Уважаемые посетители!
Для записи на занятия звоните по телефонам:
(095) 141-35-15, (098) 455-41-20

Муай-тай
  • Хатха-йога

    Хатха-йога Хатха-йога - древняя система асан, которые выполняются при полном внешнем и внутреннем расслаблении в сочетании с дыханием, что помогает познать себя через работу с телом и даёт великолепный результат. Подробнее про Хатха-йогу...
  • Парная йога

    Парная йога Это работа с партнером не только на физическом, но и энергетическом, и духовном уровне. Двойная энергия - двойной результат! Подробнее про Парную йогу...
  • Самооборона

    Самооборона Умение защитить себя - очень ценное качество. Это придаёт уверенность и спокойствие даже в экстремальных ситуациях. Самооборона на улице всегда была и будет актуальна. Подробнее о Самообороне...
  • Холодное оружие

    Холодное оружие Оружие – живой друг и помощник, продолжение тела бойца, если, конечно, овладеть им. В древности системы с оружием считались секретными, т.к. раскрывали основы мастерства боевых стилей. Подробнее про Холодное оружие...
  • Тайский бокс (муай-тай)

    Муай-тай Тайский бокс, благодаря своей боевой эффективности и быстроте обучения, популярен далеко за пределами Тайланда. Это эффектный и эффективный стиль боевых искусств, имеющий большой арсенал ударной техники.
    Подробнее о тайском боксе (муай-тай)...
  • Кунг-фу

    Кунг-фу Термин Кунг-фу означает "работа во имя совершенства человека". Кунг-фу – это целостная система Знаний. Это не только боевое искусство – это также мировоззрение и образ жизни.
    Подробнее о Кунг-фу...
  • Юддха-йога

    Юддха-йога Юддха-йога — это проверенный долгим временем, эффективный комплекс гармонизации и настройки всех систем организма, соединения внешней и внутренней силы и различных типов дыхания... Подробнее про Юддха-йогу...
  • Хатха-йога

    Хатха-йога Хатха-йога - древняя система асан, которые выполняются при полном внешнем и внутреннем расслаблении в сочетании с дыханием, что помогает познать себя через работу с телом и даёт великолепный результат. Подробнее про Хатха-йогу...
  • Парная йога

    Парная йога Это работа с партнером не только на физическом, но и энергетическом, и духовном уровне. Двойная энергия - двойной результат! Подробнее про Парную йогу...
  • Самооборона

    Самооборона Умение защитить себя - очень ценное качество. Это придаёт уверенность и спокойствие даже в экстремальных ситуациях. Самооборона на улице всегда была и будет актуальна. Подробнее о Самообороне...
  • Холодное оружие

    Холодное оружие Оружие – живой друг и помощник, продолжение тела бойца, если, конечно, овладеть им. В древности системы с оружием считались секретными, т.к. раскрывали основы мастерства боевых стилей. Подробнее про Холодное оружие...
  • Тайский бокс (муай-тай)

    Муай-тай Тайский бокс, благодаря своей боевой эффективности и быстроте обучения, популярен далеко за пределами Тайланда. Это эффектный и эффективный стиль боевых искусств, имеющий большой арсенал ударной техники.
    Подробнее о тайском боксе (муай-тай)...
  • Кунг-фу

    Кунг-фу Термин Кунг-фу означает "работа во имя совершенства человека". Кунг-фу – это целостная система Знаний. Это не только боевое искусство – это также мировоззрение и образ жизни.
    Подробнее о Кунг-фу...
  • Юддха-йога

    Юддха-йога Юддха-йога — это проверенный долгим временем, эффективный комплекс гармонизации и настройки всех систем организма, соединения внешней и внутренней силы и различных типов дыхания... Подробнее про Юддха-йогу...
  • Хатха-йога

    Хатха-йога Хатха-йога - древняя система асан, которые выполняются при полном внешнем и внутреннем расслаблении в сочетании с дыханием, что помогает познать себя через работу с телом и даёт великолепный результат. Подробнее про Хатха-йогу...
     

«Про мене пишуть: охоронець Путіна виграв золото в Ріо». Історія олімпійського чемпіона Євгенія Тищенко

  1. Боксерське реаліті-шоу «Бій у великому місті» на «Матч ТВ»

«Про мене пишуть: охоронець Путіна виграв золото в Ріо». Історія олімпійського чемпіона Євгенія Тищенко

Прийом в Кремлі і нова квартира в Бєлгороді, скандальний фінал з Василем Левітом і негатив в соцмережах, Олександр Лебзяк і туристи - олімпійський чемпіон з боксу Євген Тищенко дає ексклюзивне інтерв'ю «Матч ТВ».

Прийом в Кремлі і нова квартира в Бєлгороді, скандальний фінал з Василем Левітом і негатив в соцмережах, Олександр Лебзяк і туристи - олімпійський чемпіон з боксу Євген Тищенко дає ексклюзивне інтерв'ю «Матч ТВ»

Фото: © РИА Новости / Григорій Сисоєв

Євген Тищенко вибачається за запізнення. Олімпійський чемпіон на всякий випадок залишив машину на подвір'ї, в 10 хвилинах від місця зустрічі, і далі йшов пішки по перекопати тротуарах: хіба мало, більше ніде буде припаркуватися. Водійський стаж у Тищенко зовсім скромний, і зі своїм до блиску натертим «Ауді» ( «прокатним», як каже боксер) звертається гранично акуратно. Призову BMW X6 Тищенко перегнав в Білгород і продавати не планує - навпаки, планує їздити на ній і в Москві.

- У мене така раніше і була, - каже Тищенко. - Сама марка дуже подобається, функції. Нічого кращого я б на даний момент не хотів.

- Ви заступилися за наших синхроністок, одна з яких виставила чемпіонську BMW X6 на продаж в інтернеті.

- Це особиста справа кожного спортсмена. А журналістам аби що-небудь написати і роздути. Так я і від простих людей чув: як же так, це ж подарунок! Але ж були причини, як я розумію, виставити на продаж.

- Квартиру, яку вам подарували в Бєлгороді, продасте?

- Жити буду, квартира хороша. У новобудові, причому на тій же вулиці, де я і жив. Дві кімнати, 68 метрів. Не чекав такого подарунка насправді. Тобто очікував, але що в одному з кращих будинків міста - немає. Хлопці зі Староосколья теж хороші квартири отримали, всі задоволені.

Дивитися на YouTube

- Ви напевно ще по дорозі в Ріо розуміли: якщо виграєте золото, до старості можете ні про що не переживати.

- Тільки після Ігор я зрозумів, як це приємно, коли нагороджують, коли держава і регіони дають призові. Приємно, що ми стаємо забезпеченими людьми. Але за медалями ми йдемо заради честі своєї країни і людей, які в тебе вірять. Не заради фінансів. Гроші мотивацією точно не були - ні для мене, ні для інших спортсменів.

***

У Москву Тищенко приїхав на пару днів, а після інтерв'ю поїхав на вшанування в «Торпедо» - школу боксу в Москві, де Євген займався після рідної станиці Канівської та до Бєлгорода. «Торпедо» зробило мене тим спортсменом, який я є зараз », - запевняє Тищенко.

https://www.instagram.com/p/BJ3AO3Cg8qY/

Крім як в «Торпедо», ніде в Москві чемпіона не впізнають і сфотографуватися не просять - не те що в Білгороді. Там Євген займався роздачею інтерв'ю - на радіо, наприклад, йому задали таке питання: «Бокс - це ж у вас хобі, а так чим ви займаєтеся?» Гламур, який оточує чемпіонів Ріо, для Тищенко незвичний і не дуже приємний. Зайвої уваги Євген цурається, а багато вечірки і торжества взагалі пропустив. Але, звичайно, не всі.

- Президент Володимир Володимирович завжди залишає приємне враження. Скромно поводиться, - розповідає Тищенко. - На прийомі в Кремлі у нас був фуршет. І після того, як Путін нас нагородив, до всіх столів підходив, з усіма фотографувався, спілкувався.

- З вами теж?

- Цього разу немає, тільки в Сочі. Я дякував, що велика увага приділяється спорту. Ми в принципі вдячні всьому олімпійському комітету - і Олександру Дмитровичу Жукову, і міністру спорту, Віталію Леонтійовичу [Мутко], велике спасибі. Завдяки таким людям у нас є бажання тренуватися.

- Після перемоги в фіналі Олімпіади минуло більше місяця. Усвідомили, чого досягли?

- У тому й річ, що ні, тому як такого відпочинку до сих пір не відчув. Єдине, що зрозумів: золота медаль - зовсім не та, що бронза або срібло, цінність інша. Спочатку варто в планах завоювати будь-яку медаль, але олімпійський чемпіон - це на все життя. Поки, правда, негативу багато обрушилося.

- До тренувань ще не приступали?

- Ні, і в найближчий місяць, думаю, не приступлю. Хоча поїздка на збори була в планах. Візьму ще паузу, відпочину: ще не визначився, які далі плани. До нового року виступів ніяких не буде.

- Як відпочиваєте? Читав, що ви великий любитель полювання.

- Скільки пробув в Бєлгороді, кожні вихідні виїжджав на базу. Люблю такий заміський відпочинок - риболовлю, полювання, покататися на квадроциклі люблю, просто в лісі побути. Свіже повітря, лазня, сон хороший. Відходжу-то я після Олімпіади дуже довго. Зараз починаю приходити в форму, а то після Ріо схуд кілограмів на п'ять. Думаю, з залишився відпочинку ще багато днів проведу за містом.

- Хто дав вам прізвиська Хантер і Кілер?

- Так це друзі. Полювання - це скоріше інтерес, вбити-то не так часто когось виходить. Після повернення з Ріо ось жодного разу. А так на кабана ходив, так.

- Премії, нагороди, гроші, прийоми - багатьох спортсменів таке розбещує.

- Я в цьому плані вихований. Мій тренер Олег Меньшиков і глава федерації боксу Бєлгородської області, віце-президент Федерації боксу Росії і Європи Володимир Михайлович Тебекін підкажуть, як вчинити. З ними я раджуся в першу чергу. І якщо почну голову втрачати, Володимир Михайлович направить в правильне русло.

Але я ж кажу, своєї перемоги ще до кінця не відчув. Коли досягаєш якогось успіху, це в будь-якому випадку розслабляє, я це розумів ще до Олімпійських ігор. Потрібно себе мотивувати кожного разу ще сильніше. А я мети досяг, до чого прагнути далі, поки ще не розумію.

- Професійний бокс - НЕ мотивація?

- Не варто поспішати. До Олімпіади я про таку можливість говорив, але зараз трохи все переосмислив. Я поставив собі за мету однозначно: або це професійний бокс і його вершини, або Токіо. Рішення прийму найближчим часом, до нового року.

Рішення прийму найближчим часом, до нового року

Фото: © РИА Новости / Кирило Каллініком

Андрій Рябінскій

- Андрій Рябінскій запропонував вам з Василем Левітом перейти в професіонали. Ви обговорювали це з Рябінскім?

- До Олімпійських ігор, просто познайомилися. Після - немає. В цьому і немає необхідності: я просто не можу сказати нічого конкретно. Але, думаю, ще побачимося. Якщо буду переходити в професійний бокс, свою кар'єру зв'яжу з Андрієм Михайловичем.

- Якщо не професійний бокс, то яка наступна мета?

- Мене багато хто питає: поїдеш в Токіо, а потім в професіонали? А деякі журналісти взагалі впевнені, що так і буде. Але з цим все не так просто, як здається. Якщо я в Ріо зміг виступити, не факт, що так само буде через чотири роки. І не факт навіть, що я і залишуся чемпіоном країни. Хлопці підростають, а мені самому згодом складніше. Особливо коли мета досягнута.

Але я в будь-якому випадку залишуся в спорті, зав'язувати не буду. Я ж більше нічого не вмію. Тому в боксі буду якомога довше, благо здоров'я дозволяє. Але і розвиватися в інших напрямках теж. У наступному році хочу закінчувати аспірантуру, отримати технічну ступінь. Ось буду готуватися.

***

- У Бєлгороді ви закінчували магістратуру аж на двох кафедрах - фізкультури і машинобудування. Як це можливо?

- Одночасно. У магістратурі фізкультури навчався заочно. Так вийшло: була можливість, йшли назустріч. Спасибі і Білгородському державному університету, і технічному університету імені Шухова. Спортивну освіту мені не завадить в будь-якому випадку. Магістратуру я захищав саме по боксу, по своїй підготовці - як готувався до чемпіонатів Європи та світу. Описувати це було нескладно.

- Машинобудування складніше?

- Це продовження Московського гірничого інституту, куди я поступив після школи. Мені технічні спеціальності завжди були цікаві. Робота над дисертацією і її захист - це довго і важко, найближчі півроку-рік присвячу цьому.

- Гірський інститут вибрали тому, що він не заважав займатися боксом?

- А крім цього давав навчання і житло. З дитячих років я розумів, що поступлю в спортивний інститут - і так вийшло, що пішов в гірський. З надходженням мені допомогли, і в самому гірському теж багато в чому пішли на зустріч і створили умови - краще, ніж це могло б бути в чисто спортивних вузах.

Проблем в навчанні я не відчув. Завідувач кафедри фізвиховання Зуфер Хусяйнов - сам боксер, разом з ним і всі викладачі допомагали готуватися до диплому і захистити його. І захистив я в підсумку не гірше студентів, які відвідували пари все п'ять років. Мені це вдавалося не завжди. До речі, зараз в Ріо крім мене виступали два випускника МДІ - Андрій Замковій і Адлан Абдурашид.

- Коли тільки приїхали в Москву з Краснодарського краю, було важко?

- Взагалі всім хлопцям в нашій збірній, так і всім спортсменам, спочатку доводилося непросто. Коли умови спочатку хороші, домогтися успіху практично нереально.

Я жив у бідній родині, ніколи у нас вдома нічого не було. Батьки і зараз-то трохи заробляють, намагаюся допомагати їм, а тоді тим більше. Я ніколи не голодував, це не 80-е все-таки, але грошей у мене великих не було. Зарплату спочатку не отримував, і в «Торпедо» мені допомагали, і в гірничому університеті спочатку. Якби я зараз жив в таких умовах, як раніше, мені було б дуже важко, я міг би і поскаржитися. Але я не скаржився ніколи. Розумів, що у мене є мета і мрія, улюблена справа, і вірив, що досягну успіху.

А найголовніше, в якийсь момент у мене почало виходити: з року в рік результати йшли. Прозаймавшись рік в «Торпедо», я виграв юніорські чемпіонати Росії і світу, виконав норматив майстра спорту міжнародного класу, ще через рік став третім на дорослому чемпіонаті країни і закріпився в збірній. Це був 2010-й, і тоді я і почав прагнути на Олімпіаду в Ріо. Тоді я був об'єктивно слабша лідерів, Артура Бетебіева і Єгора Мехонцева, і допомагав їм готуватися до Ігор в Лондоні. Після Лондона вже я закріпився як лідер країни.

Після Лондона вже я закріпився як лідер країни

Фото: © Getty Images

Єгор Мехонцев

- Якими чотири роки тому були Бетербієв і Мєхонцев?

- Завдяки їм я повірив в свої сили. Я не тільки допомагав їм, але і сам набирався досвіду. І почасти до лондонського золоту Єгора приклався: ми багато спарингували. Зараз так само мені допомагають.

- Що змінилося в збірній за чотири роки після Лондона?

- Да все. У Лондоні у нас команда була, а в Ріо, в загальному, немає. У Лондоні-то теж були свої проблеми. Непорозуміння деякий. Не можу в це заглиблюватися, не моя справа. Зараз просто дають всім проблемам розголосу, а тоді мовчали.

***

- Розкажіть про станицю Канівська, звідки ви родом.

- Багато хто й не знають, що таке станиця. Це як селище; правда, для селища у нас велике населення, близько 50 тисяч. Я там вже не живу вісім років. Рідня там залишилася, вболівали за мене в Канівської, переживали.

Здебільшого я в будь-якому випадку вдячний Білгорода: тут все працювали конкретно на мій результат. У Бєлгороді у мене були привілеї у всьому, мені допомагали в усьому. Я просто ні про що не думав в плані життя і побуту. Так що велике спасибі всім белгородцев, які взяли мене п'ять років тому і зробили мене як людини і спортсмена.

Євген Тищенко: «Хотів стати боксером, а не трактористом»

- Чому вибрали саме Білгород?

- Я закінчив інститут, де жив в гуртожитку, - а тут стало елементарно ніде жити. Ще треба було шукати відповідні умови для тренувань. Ми з тренером вирішили попросити Володимира Тебекіна зробити так, щоб я виступав за Бєлгород. Бєлгородська область - якраз його, а головне, він впливова людина в боксі.

З 2012 року я представляю Білгород, в 2013-му, після чемпіонату світу, переїхав туди остаточно - і з тих пір вважаю себе белгородцев. На мене реально багато людей працювало. Всі знали: Женя Тищенко готується до Олімпіади.

- За вашими словами, до п'ятого класу, коли ви прийшли в секцію, в боксі у вас не йшло. Чому?

- У Канівській у нас не було в задачах прагнути до великих висот. Для здоров'я дітей секції боксу працювали, для популяризації боксу та спорту в цілому. Ніхто серйозних успіхів з Канівської сягав.

Просто я любив бокс, не пропускав тренувань: і до школи бігав, і після, і замість. Крім боксу, бувало, займався і баскетболом. Сам зараз не розумію, як я можу витримувати стільки фізичних навантажень. Але я віддавав себе спорту, мріяв стати призером чемпіонату Росії або хоча б учасником. До кінця школи я вже показував успіхи: був призером південного федерального округу, брав участь в чемпіонаті Росії серед юнаків.

- Ви розповідали, що в певний період бокс вас не любив. У чому це проявлялося?

- Просто не було результату. Прагнув, але не виходило. Кинути бокс ніколи не хотілося, в себе я все-таки завжди вірив - але відчай, можливо, знаходило. З тренерами сварився, хотілося взяти паузу. Але в цьому плані з тренером мені пощастило: Олег Меньшиков ще й хороший психолог. Були випадки, коли він мене виганяв з тренувань.

- Через що? Зривалися?

- Бувало, траплялися збої, саме психологічні. Років 20 тоді мені було, починав на чемпіонатах Росії виступати. Великий обсяг навантажень нам давали, і збір за збором так йде ... Меньшиков прям змушував мене не з'являтися в залі хоча б два тижні. Через три дні я повертався в зал, а Меньшиков знову виганяє: «Казав же тобі не приходити». Я це сприймав неадекватно, здавали нерви. Тільки з часом все зрозумів.

- Без боксу вам було тяжко?

- Дуже. Перші чотири роки студентського життя крім боксу я нічим не займався. Тренувався два рази в день. На одне тренування по дві години йшло, а ще дорога, так що в сумі вісім-дев'ять годин на день йшло на бокс. Зараз я не розумію, як я так жив тільки боксом. Приїжджав вночі зі зборів, а вранці вже на тренуванні. Олег Володимирович завжди був для мене в цьому приклад: він завжди працює, але знаходить в житті час і для чогось крім боксу. У нього сім'я, шестеро дітей, і для всіх він час знаходить.

- Зараз збої у вас бувають?

- Періодично. Лаюся з-за цього з тренером, кажу йому, що він неправильно мене тренує. Згодом доходить, що правильно, а що ні. Взяти підготовку до Олімпіади: Меньшиков кожен день змушував проводити спаринги. Це давалося важко: травми з'являлися, спав погано. Я говорив тренеру, що не хочу, а він відповідав: треба.

Я говорив тренеру, що не хочу, а він відповідав: треба

Фото: © РИА Новости / Олександр Вільф

Євген Тищенко та Олег Меньшиков

Минув час, я приїхав на Олімпіаду, відпочив і хотів стати в пару зі спаринг-партнерами. Меньшиков навпаки говорив: відпочивай, ми вже все зробили в Сочі, тобі залишилося тільки вийти в ринг. У підсумку вийшло все якнайкраще. Я навчився довіряти Олегу Володимировичу - думаю, ніякому іншому тренеру я б так не довіряв, а робив би так, як хочу сам. Зараз я роблю щось тому, що це вважає за потрібне робити Меньшиков.

- Багато боксерів з олімпійської збірної називали Меньшикова найважливішим для себе тренером.

- Він усім приділяв увагу. Нікого з особистих тренерів не пустили - так, тренери Дунайцева і Нікітіна не мали доступу до села і розминку зал. Хлопці займалися самі, і з ними працював Меньшиков.

- Чому так вийшло?

- Напевно, було важливіше запустити тренерів збірної, ніж кого-то з особистих тренерів. У тренера збірної ж не було своїх вихованців. Мені в цьому плані сильно пощастило: мій тренер був зі мною поруч.

Меньшиков велику роль зіграв і у всіх наших медалях в боксі. Я був би радий, якби Федерація боксу призначила головним тренером збірної Олега Володимировича (після відсторонення Олександра Лебзяк Меньшиков призначений виконуючим обов'язки головного тренера - «Матч ТВ»). На мій погляд, це піде команді на користь. До його призначенням були передумови. І сам Меньшиков, думаю, хотів цю роботу. На мій погляд, він гідний посади головного тренера. Більшість боксерів з олімпійської команди, мені здається, підтримують Меньшикова.

***

- Вас коли-небудь брали за Олексія Тищенко - теж боксера, переможця двох Олімпіад?

- Хто коментарі в інтернеті пише, напевно плутали. Раніше часто запитували про родинні зв'язки, зараз вже немає.

Раніше часто запитували про родинні зв'язки, зараз вже немає

Олексій Тищенко. Фото: © globallookpress.com

Олексій Тищенко

- У протоколах вас ніколи не плутали? Олексій же в два рази менше вас.

- Одного разу було. Я летів в Сочі, мені говорили, що там з'їзд олімпійських чемпіонів. А вийшло так, що полетіли НЕ олімпійські чемпіони, а діючі чемпіони світу. Я зробив висновок, що правильно полетів в Сочі.

- спарингував зі своїм земляком Денисом Лебедєвим?

- Так, причому ще до Бєлгорода, в 2010-му: він готувався до бою з Олександром Алексєєвим. Не думаю, що я тоді приніс велику користь Лебедєву, але він мені - точно. Зараз ми періодично бачимося в Бєлгороді, він дає поради.

Думаю, Лебедєв кращий в нашому вазі - і не тому, що він мій земляк: він найсильніший в своєму дивізіоні в усьому світі. Сподіваюся, і Дмитро Кудряшов заявить про себе: талант у нього є, завжди чекаю його виходу в ринг. Григорій Дрозд скоро буде завершувати кар'єру. Він зараз у відпустці, але я сподіваюся, що він встигне провести титульний бій. Я і за іншими вагами стежу: хочу сходити на Едуарда Трояновського (розмова відбулася до бою Трояновського з Кейтою Обарів - «Матч ТВ»).

Я і за іншими вагами стежу: хочу сходити на Едуарда Трояновського (розмова відбулася до бою Трояновського з Кейтою Обарів - «Матч ТВ»)

Фото: © РИА Новости / Максим Богодвід

Денис Лебедєв

- Коли ви виступали в категорії до 81 кг, для свого зростання здавалися надто худим. Як набирали масу?

- При такому зростанні я і в 75 кг виступали за юніорам. Час минав, я набирав вагу і просто переходив в наступну категорію, зі сгонкой ваги не стикався. Тренер відразу сказав: з таким ростом треба за 81 виступати. Відбоксував чемпіонат Росії, взяв бронзу, і тренер сказав просто виходити в 91 кг. Хоча тоді я важив 85-86.

- Якщо поїдете в Токіо, то як супертяж?

- Перейду в суперважку, якщо вага так і буде рости, так. Сгонкой займатися не буду, це не потрібно, у важких вагах так точно. Яку вагу буде, в такому і буду виступати.

- Іван Дичко зі збірної Казахстану приїжджав на спаринги до Володимира Кличка. Вас звали на збори до професіоналів вже безпосередньо перед Іграми?

- Ні, у нас і в збірній конкуренція хороша. Хоча я стикався з такими розмовами - типу, і Ісмаїл Сіллах міг би стати хорошим спаринг-партнером. Нам в цьому плані, на відміну від професіоналів, в збірної спаринг-патнеров вистачає. І на вагу нижче може брати, навіть не два, і на вагу вище. Близько десяти осіб завжди є.

- Якщо ви перейдете в профі, доведеться боксувати 12 раундів замість трьох. Це стане проблемою?

- Ми вже билися і по п'ять раундів у Всесвітній серії боксу. Просто трохи по-іншому готувалися, а билися в тому ж темпі, як і в аматорському. Дмитро Бівол перейшов у професіонали і вже через два роки бився 12 раундів в такому темпі, що багато хто з чемпіонів позаздрив би.

Якщо буду переходити в професіонали, все прийде з часом, просто трохи підготовку змінимо. Єдине, хотілося б залишитися зі своєю командою. Кажуть, звичайно, що аматорський бокс і професійний - різні види спорту, але я задоволений своїми найближчими людьми.

- Яке вам боксувати без шолома?

- Самим боксерам це зручніше: шолом огляд закриває. Травм більше, та (скоріше навіть розтинів, на самом деле), але до цього всі звикли. Отримав боксер розсічення, і на наступний бій виходить, нічого йому не заважає. Зараз правила змінюються в більш жорстку сторону, і, напевно, нам це в плюс. Руки ми тейпіровалі, рукавички жорсткіше стали, нокдаун-нокаути пішли.

Руки ми тейпіровалі, рукавички жорсткіше стали, нокдаун-нокаути пішли

Фото: © РИА Новости / Віталій Бєлоусов

- Професійні рукавиці любителям потрібні?

- Це не має сенсу: занадто велика різниця. Та й, на відміну від професіоналів, ми б'ємося кожен день. Жорсткість рукавичок, як і інші нововведення - складність для спортсменів, зате це піде на користь боксу. Адже бокс втрачає видовищність і популярність, дуже багато з суддівством проблем - з боку, знову ж таки.

***

- Олімпійський фінал ви переглядали на початку вересня. Більше - ні разу?

- Один раз, кілька днів тому.

- І як вам?

- Так незадоволений я. Рідко таке буває, щоб я був задоволений. Але в цей раз і сам свої можливості не показав, і від Левіта такого не очікував. Він почав швидко, думав, бій буде більш класичний. Можливо, десь тактично я діяв неправильно, але не думаю, що десь бій програно.

Зараз негативу багато. Упевнений, більшість цих людей навіть бій не бачили.

- Що це за люди?

- Які пишуть відгуки в інтернеті. Багато з них навіть по-російськи не розуміють, і спортом ніколи не займалися. Для себе я представляю, як ці інтернет-герої виглядають. Сидять і з фейковий сторінок пишуть. Намагаюся не звертати уваги, хоча не завжди виходить.

Вразило, що так себе ведуть в тому числі і російські фахівці і вболівальники. І таких дуже багато. Казахи після моєї перемоги вели себе негідно, але я їх розумію: золота у них мало, а дуже хочеться. Але чому так поступали росіяни, не знаю.

Фото: © РИА Новости / Григорій Сисоєв

- Що ви їм відповідаєте?

- Гірше мені від цього не стає, я олімпійський чемпіон. Єдине, мені неприємно, коли все це говорять російські фахівці і коментатори. Майже ніхто з них і рукавичок жодного разу в житті не одягав. На жаль, вони вважають, що вердикт суддів був несправедливим. Проте, багато хто говорить і про те, що бій був близьким: я частіше точно потрапляв. Погляд з боку нехай поглядом зі сторони і залишиться.

- Я бачив такі цифри: у Левіта 26 точних ударів проти ваших 20, всього ударів - 153 проти 102. Ви самі вважали удари?

- Не бачу в цьому сенсу. Бій пройшов, після нього махати кулаками не варто. Медалі вже розподілені і завойовані. Можливо, ми з Левітом ще зустрінемося, наприклад в професіоналах.

- Як Левіт відреагував на поразку?

- Він дуже гідно тримався, і по ходу бою, і на нагородженні, і на прес-конференції - на відміну від багатьох казахських уболівальників. Мені було дуже неприємно, що публіка себе так повела. А Левит поводився, в принципі, як і я, говорив ті ж слова - що не може оцінювати роботу суддів, що, раз мені віддали перемогу, значить, я і виграв.

Євген Тищенко: «Якщо з Левітом судді вчинили несправедливо, мені дуже шкода»

- У першому раунді удари Левіта були болючими навіть крізь захист?

- Так. Я і пропускав сильні удари в першому-другому раундах. Левіт сильно б'є.

У моїй голові бій був зовсім не таким, яким здавався з боку. У третьому раунді я не пропускав сильних ударів, у важкому положенні не опинявся, але провал був повний, особливо на початку. Не розумію, чому так вийшло і чому я сам не віддавав собі в цьому звіт. Коли переглянув бій, побачив, який у мене був провал - до мого розсічення.

- Згодні, що програли б, якби не розсічення?

- Безумовно, пауза допомогла. Кінцівку я набагато краще провів. Але розсічення мені заважало. Кров тече, в основному повз особи, але це неприємно. Після фіналу тільки голова і боліла - правда, всього одну ніч. А розсічення через тиждень пройшло зовсім.

- Перший раунд ви, по-вашому, не програли?

- Як і другий. І так багато хто вважає. Бій вирішувалося по третьому раунду, а він, з огляду на першу його половину, звичайно, дуже погано для мене складався. Тому рішення суддів віддати мені перемогу викликало так багато суперечок. Багато хто говорить: якби перші два раунди залишилися за мною, суперечок за підсумком було б менше. Як я зрозумів, у третьому раунді мені віддали перемогу тому, що судді побачили мою перемогу в усьому бою.

- Коли суддя взяв вас з Левітом за руки, якого рішення чекали?

- Просто чекав. Хто виграв, навіть не думав. Після першого не пам'ятаю, що мені говорили, а після другого раунду - що бій близький, що третій раунд вирішує. Я і розумів, що рахунок 1: 1 по раундах.

Я і розумів, що рахунок 1: 1 по раундах

Фото: © Getty Images

Знову ж таки, не можу пояснити, чому я так змазав третій раунд. Сили у мене залишалися, але Левіт чомусь дуже легко скорочував дистанцію. Я намагався знайти свій бокс, чи не вплутатися в бійку. А можливо, вплутатися було б якраз вигідніше.

***

- Трьох суддів, які працювали на вашому фіналі, дискваліфікували. Як думаєте, за що?

- Не мені давати оцінку суддям. А так на суддівство скаржаться не перший суддівський цикл, а близько трьох. Напевно, це пов'язано з частою зміною правил: незрозуміло, як судити і як що оцінювати. Десь активність цінується, десь точні удари, раніше удари по корпусу не оцінювалися, потім почали оцінюватися ... Багато росіян не програли свої бої. Не беруся припустити, як би вони виступили далі на Олімпійських іграх, що не програй вони в першому колі, але, на мій погляд, ураження їм зарахували незаслужено.

- Назвіть незаслужене.

- Думаю, це Петя Хамуков і Вася Єгоров. Петя не відбоксував на свій рівень в першому бою (проти Рамона Раміреса; двоє з трьох суддів віддали перемогу венесуельцю - «Матч ТВ»), але сам бій виграв, однозначно. Він був краще як мінімум в двох раундах з трьох. А найобразливіший бій - у Дунайцева. За вихід у фінал бився, всі шанси мав завоювати золото. З усіма зустрічався і всіх перемагав - кубинця цього азербайджанського (Лоренцо Сатамайора - «Матч ТВ»), узбека, якого він поступився в півфіналі (Фазліддіна Гаібназаровим - «Матч ТВ»). Якісь політичні моменти, напевно, відіграють тут роль, але всі про це мовчать.

Якісь політичні моменти, напевно, відіграють тут роль, але всі про це мовчать

Фото: © Getty Images

Віталій Дунйцев проти Фазліддіна Гаібназаровим

- Що потрібно міняти?

- Так постійно щось змінюють, а толку? У Лозанні ось було засідання AIBA (Міжнародної асоціації любительського боксу - «Матч ТВ»). Все одно аматорський бокс, олімпійський - в ціні. Не погоджуся з тими, хто називає єдиним справжнім боксом професійний. У нас теж багато всього.

- Чого, наприклад?

- У нас конкурентний вид спорту. На певному рівні учасники в аматорському боксі найчастіше рівні. На Олімпіаді кожен бій цікаво подивитися - не дивлячись на те, що дуже багато необ'єктивних [суддівських] рішень. А в професіоналах зазвичай противник підбирається, особливо на початковому рівні. У більшості боїв в Росії я можу відразу сказати, хто виграє: сили не рівні. Вважаю, це неправильно. В аматорському боксі такого немає і не було.

Всі пишуть: в аматорському - AIBA, нічого там робити ... Ще якось нецензурно висловлюються. Але у професіоналів порядку не більше.

***

- Після вашого фіналу тренер Едуард Кравцов заявив: «Всі бачили, хто виграв бій. Я за чесне суддівство, тому прикро за Левіта ». Як ви на це реагували?

- Намагаюся просто пропускати таке повз вуха. Найчастіше звертаю увагу на те, що у мене золота медаль.

- Одна справа, коли так говорять вболівальники або казахи, а інше - тренер своїй же збірної.

- Звичайно, це неприємно, але це особиста справа кожного. Коментувати дії Кравцова я не можу. Я не стикаюся з цими тренерами по лінії збірної, у мене є свій особистий тренер. За всі свої успіхи я вдячний Меньшикову і Бєлгородської області. Сказати, що зі мною працювали тренери збірної, не можу - вони часто змінювалися.

- Віталій дунайцям після поразки в півфіналі назвав обстановку в збірній Росії поганою. Він правий?

- Так. Всі про це говорять. Такого не повинно бути в колективі, тим більше в єдиноборствах. В цьому плані варто взяти приклад з інших видів - з дзюдо, греко-римської, вільної.

- С Михайла Маміашвілі теж треба брати приклад?

- Це зовсім не моя справа, не хотів би це обговорювати. Тим більше, конфлікт вже вичерпано. А такого, як в боксі, точно ніде немає. Не думаю, що це сильно впливало на команду. Хлопці трималися разом, ми з усіма дружно спілкувалися.

- Навіть з боксерами, яких Олександру Лебзяк, за його словами, нав'язала федерація?

- Думаю, таких не було. Просто по вагових категоріях зробили ось такий вибір. Повторю слова Дунайцева: кожен збірник у нас - титулований боксер. Всі питання щодо вибору складу - до Олександру Борисовичу.

Фото: © Getty Images

- У чому полягають проблеми з атмосферою у збірній?

- У тренерів немає взаємин з командою. Не проводиться командних зборів, немає розмов. Ми всю інформацію брали з інтернету, а не від тренерів. При цьому всі охоче виноситься в пресу без відома спортсменів і особистих тренерів. Просто тому, що комусь так захотілося.

- Ви чемпіон, і до вашої думки про бардак в російському боксі прислухалися б.

- Я вже говорив: я виграв і всім задоволений. Хоча і повністю підтримую Віталіка Дунайцева. Неприємно, коли після кожного бою в тебе запитують, чому ви туристи. Про це Олександр Борисович повинен говорити. Мене він туристом не називав, тим більше мені в очі. Але, можливо, не вийшов би я в півфінал, був би таким же туристом.

Миша Алоян: «Не хвалю Лебзяк. Кому подобається, коли його називають туристом? »

Кожен, хто виступає на Олімпіаді, виконує важку роботу, а представляти Росію - велика честь. І будь-який спортсмен віддає всі сили для досягнення успіху на Олімпійських іграх. Немає такого, що боксер потрапив на Олімпіаду, і більше йому нічого не треба. Всі прагнуть до медалей, а точніше до золота.

Прикро, що стільки хлопців у нас програли в першому колі - Замкової, Єгоров, Чеботарьов. І з багатьма з тих, хто програв в плані суддівства обійшлися не сказати, щоб коректно.

- По-вашому, туристів в збірній Росії не було?

- У збірній їх ніколи не буде, особливо з боксу. Ми в будь-якому стані вийдемо битися, навіть якщо не завжди готові. У приклад варто поставити Нікітіна. Він реально не міг виступити в півфіналі: перелом носа був, пухлина, розсічення. Не було такого, щоб хтось відмовлявся від бою.

- Зате багато хто не ходили на бої своїх партнерів по збірній Росії.

- Хто в нашій кімнаті жив, на всіх ходили. Не можу за всіх хлопців говорити, але залишився такий неприємний осад: Росія - велика країна, а підтримки від уболівальників абсолютно ніякої немає. В Узбекистані все дружні хлопці, і з боку легко розумієш, чому у них три олімпійських золота і перше командне місце в боксі. Узбеки вболівали за своїх душею і серцем.

- А російські вболівальники за вас?

- Не дуже. І уболівальників немає, і хлопці не завжди ходять. Кожен підводиться до бою так, як вважає за потрібне, не можу говорити за інших, але я і мої друзі впевнені: ходити на інші бої треба. Бокс - індивідуальний вид спорту, але командного духу у нас немає.

В Узбекистані - сильні бійці, але за рівнем - як в будь-якій іншій країні. Вони досягли такого успіху за рахунок єднання і підтримки. Або ось Білгород: у нас три медалі. Чому? У нас є команда, дисципліна, якась система. І мені цього було достатньо для золота.

- Що вам не подобається в російському аматорському боксі?

- З огляду на, що я олімпійський чемпіон, мені все подобається. Проблем вистачає всередині команди, дунайцям це і підкреслював. Але найголовніше - негативу всередині немає. Але згуртованості не вистачає. Тренери повинні проводити заходи: може, на відпочинок кудись виїхати з командою.

- Ви висловлювали тренерам свої претензії?

- Нікого звинувачувати я не стану. Все, що відбувається неприємно, некрасиво, згуртованість надала б нам зараз мотивації. І все-таки кожен йде до своєї медалі сам.

- Вас влаштовує, скільки медалей взяли російські боксери в Ріо?

- Мета мінімальну ставили (одне золото, одне срібло, дві бронзи - «Матч ТВ»). Ми її досягли, але гідні більшого. І золота більше, ніж одне моє. Якби дунайцям виграв золото, я був би задоволений.

«Вирішив підкорити Ельбрус - хочу себе випробувати». Олександр Лебзяк, яким ви його не знаєте

***

- Читав, що ви старший сержант поліції ГУ МВС Санкт-Петербурга на метрополітені. Як це вийшло?

- У метро я не працюю, та й не працював. Йшов вже розмова про моє звільнення, а на телебаченні подали так, що я співробітник пітерського метро і нібито сам про це кажу. Хоча насправді такого ні в одному моєму інтерв'ю не було.

Негарно себе, в загальному, в Петербурзі повели. Свого час там мені, звичайно, допомогли. Я хотів в Москві влаштуватися, але мені сказали, що не виходить, і влаштували в Пітер. А раз ми захищаємо честь «Динамо», значить, представляємо інтереси поліцейських, так прийнято. Я і уявляв. Спочатку взяли молодшим сержантом, потім підвищили.

- Після золота Ріо підвищать ще?

- Не думаю. Мені взагалі зараз ці посади не важливі. Раніше мені йшли назустріч, і я вдячний за це, але з часом я прийняв рішення представляти спортивний клуб ФСТ, в травні призвали в армію. Зараз проходжу строкову службу в Удільної. Можливо, там нас теж чимось нагородять.

Фото: © globallookpress.com

Пишуть, до речі, що я охоронець Путіна. Не раз про це читав.

- Хто таке пише?

- Казахи. Пишуть: охоронець Путіна завоював медаль в Ріо. Я не засмучуюсь, приємно, насправді. Але насправді це не відповідає.

Боксерське реаліті-шоу «Бій у великому місті» на «Матч ТВ»

Історії російських героїв Ріо-2016:

«Спочатку її гнобили. Потім зрозуміли, що збірна без неї нічого не зможе ». Історія олімпійської чемпіонки Яни Єгорян

«Коли вітали з медаллю, говорили, що я - перший після роботів». Історія бронзового призера Ріо 2016 Дениса Дмитрієва

«Коли мене не відпустили додому, ридала дві доби». Історія віце-чемпіонки Ріо 2016

Текст: Олександр Муйжнек

Фото: Getty Images, РИА Новости / Григорій Сисоєв, РИА Новости / Кирило Каллініком, РИА Новости / Олександр Вільф, РИА Новости / Максим Богодвід, РИА Новости / Віталій Бєлоусов

Квартиру, яку вам подарували в Бєлгороді, продасте?
Там Євген займався роздачею інтерв'ю - на радіо, наприклад, йому задали таке питання: «Бокс - це ж у вас хобі, а так чим ви займаєтеся?
З вами теж?
Усвідомили, чого досягли?
До тренувань ще не приступали?
Як відпочиваєте?
Хто дав вам прізвиська Хантер і Кілер?
Професійний бокс - НЕ мотивація?
Ви обговорювали це з Рябінскім?
Якщо не професійний бокс, то яка наступна мета?
Направления:
Курсы, семинары

Новости

  • 2024-05-06
    Приглашаем на занятия!
  • Bikinika.com.ua
    Наша совместная работа Bikinika.com.ua. Запустив новый сайт, "Buddy.Bet" приглашает вас в мир увлекательных игр и возможности увеличить свой банкролл.

  • Гимнастика
  • Спортсмен
  • Велоспорт
  • Прыжки
  • Теннис
  • Новости
  •      
    Направления: Контакты:
    (098) 455-41-20
    (095) 141-35-15

    Собеседования, встречи
    проводятся по адресу:
    г. Киев, ул. Прорезная, 13
    Подробнее...